FAQ

Veel gestelde vragen

Bestellingen

Ja dat is mogelijk, houd er echter rekening mee dat het een dagje langer kan duren voordat je je bestelling in huis hebt.

Natuurlijk doen we altijd ons best om bestellingen zo snel mogelijk te versturen. Wij versturen doorgaans op de zelfde dag als dat de bestelling bij ons is binnengekomen.

Dat is op dit moment niet mogelijk. Wij hebben bewust gekozen voor een online webwinkel om de prijzen zo laag mogelijk te houden in jouw voordeel.

Je kunt je order annuleren door contact met ons op te nemen. U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt (bij gesealde producten ook geseald) en indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

Verzendingen

Voor verzending binnen Nederland betaal je een standaardtarief van € 5,95 per bestelling. Bestellingen vanaf €50,- worden GRATIS verzonden, ongeacht het gewicht van het pakket. Voor verzendingen naar België betaal je een standaardtarief van € 9.95 per bestelling. Bestellingen vanaf €79,- worden GRATIS verzonden ongeacht het gewicht van het pakket. Met uitzondering van Partijen.

Is de geschatte levertijd verstreken maar is je pakket nog niet bezorgd? Geen paniek. Soms ontstaat er vertraging bij de verzendbedrijven en zijn wij hier niet van op de hoogte. Bekijk via je Track & Tracè op de website van Postnl.nl waar je pakket is. Wacht nog enkele dagen af alvorens je contact met ons opneemt en vraag ook even bij je buren of het pakket daar wellicht is bezorgd.

Wij verzenden de bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur zijn binnengekomen, doorgaans de zelfde dag. Meestal heeft u het de volgende werkdag al in huis. Op sommige dagen en-of periodes zoals de feestmaanden december kan het een dag of 2 langer duren voordat u uw bestelling huis heeft.

Betalingen

Je kunt bij ons op diverse manieren betalen. We accepteren betalingen middels iDEAL, bankoverdracht (sepa), creditcard, paypal, belfius direct net, eps, Giropay, kbc/cbc betaalknop, bancontact, przelewy24, sofort banking, apple pay. Voor uitgebreide betaalinformatie, zie de Betaalinformatie pagina.

Dit hangt af van de manier van betalen. Betalingen middels iDEAL, creditcard en Klarna achteraf betalen worden vrijwel direct verwerkt, een bankoverschrijving moeten handmatig door ons gecontroleerd worden en nemen meer tijd in beslag. Vermeld bij het overmaken in ieder geval altijd je volledige naam en bestelnummer, dit vergemakkelijkt het controleren voor ons.

Cadeau

Ja, vul dan bij bezorgadres de gegevens van de gelukkige ontvanger in. Bij factuuradres vul je je eigen adresgegevens in.

Algemene voorwaarden

Onderaan elke pagina vindt je een kopje met ”Algemene voorwaarden”. We willen je graag de beste gebruikservaring bieden, dus lees dit eerst even door, het duurt niet lang! We leggen je uit hoe alles werkt, van bestellen en betalen tot afleveren. Ook geven we je wat extra informatie over de website en onszelf, bedankt voor je aandacht.

Service

Wij zijn tijdens kantooruren van 10:00 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar op telefoonnummer +31(0)6 84 34 91 17, ook WhatsApp. Je kunt ook een email sturen naar info@ihealthy.nl, of contact opnemen middels onze Instagram, Twitter- of Facebookpagina.

We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen en zoeken altijd naar oplossingen. Mocht dit desondanks niet lukken, dan bieden wij een 14-dagen geld-teruggarantie. Neem wel even contact met ons op voordat je je bestellingen retourneert.

Als je ons hebt gemaild of een bericht hebt gestuurd, beantwoorden wij deze doorgaans binnen één werkdag. Dit betekent dat berichten die verstuurd zijn op vrijdag soms pas op maandag kunnen worden beantwoord. Je kunt ons ook telefonisch bereiken, van maandag tot vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur.

Privacy

Ja. Alle bestellingen die wij verzenden zijn voorzien van een neutrale verpakking. Enkel de naam van ons (iHealthy.nl) bedrijf, jouw naam en adres en een retouradres.

iHealthy.nl gebruikt zijn eigen beveiligde database om informatie van klanten (zoals naam, adres en bestelgeschiedenis) te bewaren. Deze informatie wordt enkel gebruikt om een zo goed mogelijke winkelervaring te bieden en wordt niet aan derden verstrekt.

Tevens bieden we de mogelijkheid om af te rekenen zonder een account aan te maken, zodat we alleen de informatie opslaan die nodig is voor het bezorgen van de bestelling.

Ja. Zoals de meeste online winkels maakt ook iHealthy.nl gebruik van een aantal cookies ten behoeve van basisfunctionaliteit van onze online winkel. Zonder deze cookies werkt onze website mogelijk niet zoals zou moeten. We gebruiken ook cookies om het verkeer naar onze website te monitoren. Deze informatie wordt enkel gebruikt om onze service te verbeteren en is niet bedoeld om jouw privacy te schenden. We behandelen alle privacygevoelige informatie vertrouwelijk en zullen jouw gegevens nooit met derden delen.

Overige vragen

Via onze website bieden wij geen kortingen aan voor grote hoeveelheden, maar mogelijk kunnen we alsnog iets voor u betekenen. Neem contact met ons op voor vragen over bulk- en groothandelshoeveelheden.